sâmbătă, 31 martie 2012

Mastering portrait cu Rob Heyman


Din cele doua workshopuri sustinute de Rob Heyman in Romania m-a interesat cel de astazi avand ca subiect principal portretul. Tin sa-i multumesc pentru participarea mea lui Andrei Birsan.

Nu stiu daca reusesti sa faci imagini mai bune dupa un astfel de seminar. Poate ca da, poate ca nu. Ce castigi este ca iti pui probleme. Ti se aduce aminte ca se poate face ceva extraordinar cu un pic de talent.
Rob Heyman este un tip deosebit. Nu stiu exact ce varsta are dar debordeaza de energie. Intotdeauna mi-au placut portretele lui, are un stil complet special.
Audienta a fost numeroasa dar cu probleme. Unii plictisiti, altii suparati ca nu se vorbeste despre nimic interesant pentru ei etc. Cred ca suntem unica tara unde banii nu au valoare si oamenii platesc ceva ce nu ii intereseaza. Nici de socializare nu a fost loc pentru ca s-a ascultat.
In fine...

Mi-am dorit sa-l vad in persoana si mai ales sa-i ascult povestile. Despre ce si cum face, despre de ce face si mai ales cum face. Mi-am dorit sa ascult omul din spatele aparatului de fotografiat si sa-i inteleg pasiunea.
Am reusit, a fost o zi castigata!

3 comentarii:

  1. Sa asculti cateva ore un mare fotograf, vorbind despre profesiunea sa de credinta, merita cu prisosinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept si eu sesiunea de astazi, deja am intrat in atmosfera vazand imaginea asta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest eveniment face parte fara dar si poate din topul scurt al manifestarilor fotografice de anul asta.
    O zi frumoasa, Mirela!

    RăspundețiȘtergere

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.