joi, 5 ianuarie 2012

Strada

Bubosul - Bucuresti, ianuarie 2012

STRADA - vulnerabilul loc comun.

Nu mereu familiara, nu intotdeauna sigura, rar curata si frumoasa, strada este locul cel  mai putin prezent in amintirile noastre. Poate aici ne-am indragostit, poate aici am sarutat prima oara, poate mergand pe strada am avut gandurile cele mai bune... Ne aducem aminte eventual cat de murdara este, cum este traficul, ce tristi sunt oamenii pe langa care trecem, ce slalom printre masini trebuie sa faci daca o parcurgi la pas etc.
In general nu vedem mai nimic din ce ne inconjoara in drumurile cotidiene. Mergem, fiecare spre tinta lui, cu gandul sa ajungem cat mai repede si ignorand de cele mai multe ori locurile prin care trecem sau oamenii pe care-i intalnim. Ne-am obisnuit asa!
Fotograful de strada trebuie insa sa fie atent la tot ce se intampla. Atent ca, prin imaginile sale, sa ne arate tuturor viata strazii. Prin decupajele sale pune accent pe un gest, o privire, un joc de lumini, un fapt de cele mai multe ori banal dar pe care poate il recunoastem intr-o fotografie. Aduce pe buzele noastre gandul: Da, am vazut si eu asta! Extrage practic imaginea asociata dintr-un cotlon al creierului si o materializeaza, o transforma in amintire.

Amintiri despre cel mai vulnerabil loc comun - STRADA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.