duminică, 22 decembrie 2013

PREMIUL A AJUNS LA ONESTI, LA CASTIGATORUL CONCURSULUI PHOTOTEAM: GEORGE DRAGOI!


Intr-o dupa-amiaza cetoasa de decembrie, George mi-a povestit cum a surprins imaginea premiata in cadrul concursului lansat de PhotoTeam - "Viata de caine".

"Mergeam cu fetita mea la plimbare, o tineam dupa gat, si tot dupa gat tineam si aparatul, cand am sesizat un copil al strazii, carand geamantanul dupa el, si asezandu-se pe trepte langa catel. Scena mi-a atras atentia si cu fetita mea dupa gat, m-am apropiat , m-am aplecat si am declansat. Nimic nu a fost regizat, totul a fost real si doar pentru o secunda!"

Un moment, doua suflete necunoscute care s-au regasit si un premiu pentru acest cadru sensibil! Si chiar pe treptele unde a fost surprinsa scena, am predat cu drag printul oferit de AME design pentru acest concurs.

Inca o data felicitari lui George Dragoi pentru fotografia castigatoare, ii multumim lui si tuturor participantilor la concurs pentru sustinere si participare, si va asteptam cu drag la urmatoarele teme concurs pe care le vom lansa!

FELICITARI DIN PARTEA ECHIPEI PHOTOTEAM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.