miercuri, 20 iulie 2016

Featured by PhotoTeam : Mihai Buzdughina



M-am gandit mult pe care din cele doua imagini ce mi-au ramas in memorie dintre postarile lui Mihai as putea sa o recomand cu prioritate.
M-am gandit, m-am razgandit ...iar m-am gandit si am concluzionat ca imi plac amandoua la fel de mult, prin misterul pe care il induc, prin ideea trecerii de la lumina la intuneric, de la constient spre inconstient, de la real spre virtual.


Accentele de mister feminin din prima fotografie, in contrast cu dialogul masculin din cel de al doilea cadru.
Trecerea fina de la intuneric spre lumina cu imersiune in clarobscur in prima imagine, in contrast cu o brusca si agresiva trecere de la lumina la intuneric din cea de a doua captura.
O delicatete aparte a primului cadru, in contrast cu tensiunea directa din cea de a doua fotografie.

Intre atat de multe contraste, apare totusi un element comun: misterul! Si in plus,o iscusinta deosebita nu numai in surprinderea momentului si a expresiei, dar si in controlarea luminii in cadru. Reliefeaza exact ce este interesant de observat si ascunde ceea ce trebuie ghicit, intuit.

Va invit sa descoperiti misterul si in alte fotografii propuse de Mihai!
Pe paginile sale de Facebook: https://www.facebook.com/mihai.buzdughina
https://www.facebook.com/children.of.the.foot/
Pe 500px: https://500px.com/mihai_buzdughina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.