miercuri, 3 februarie 2016

Featured by PhotoTeam: Denis Malciu



Pe Denis Malciu nu-l cunosc si nu am stiut nimic despre el pana astazi. I-am vazut insa frecvent fotografiile postate pe diverse grupuri de Facebook. Astazi pentru fotografia de strada recomandata pe blogul Photo Team, mi-am amintit de fotografiile lui Denis. Parafrazandu-l pe Eminescu, imi pot justifica alegerea astfel : “Îl vede azi, îl vede mâini, Astfel recomandarea-i gata”.
Denis a postat des fotografii, poate mai des ca alti fotografi si asa i-am retin numele si mi l-am amintit repede astazi. Fografiile lui mi-au atras atentia  de multe ori pentru ca mi-au placut, dar a contat si frecventa postarilor si faptul ca a postat pe grupuri publice la care au acces si alte persoane, nu numai prietenii lui. Eu de exemplu nu eram prietena pe Facebook cu Denis. Abia astazi l-am contactat pentru a-I cere acordul de publicare a fotografiei si link-uri cu portofoliul sau de lucrari. Asa am aflat ca este un fotograf chiar foarte activ si pasionat, care are mai multe proiecte in derulare (Bucharest Subway BW, Bucharest Streets, Urban Landscape, The Old Town, Railway Stations s.a.). 
Va invit si pe voi sa ii vedeti fotografiile! Le gasiti aici :


Fotografia recomandata nu este singura care mi-a placut, dar am ales-o pentru ca imi completeaza ideile formulate mai sus. Trebuie sa recunoastem ca un fotograf bun este cel care stie sa-si prezinte fotografiile cel mai bine. Mediile de expunere sunt numeroase (expozitii, concursuri, publicatii, internet), iar gusturile publicului sunt foarte variate. Lumea virtuala si retelele de socializare sunt mana cereasca pentru orice artist, dar mai ales pentru fotografi, dat fiind faptul ca rolul si impactul imaginilor pe internet este extraordinar de puternic. Traim intr-o lume a imaginilor, o lume construita din ce in ce mai mult din imagini, noi toti suntem imagini! Si o imagine trebuie sa fie aratata, acesta ii este menirea. Arta prezentarii fotografiilor conteaza la fel de mult sau uneori chiar mai mult decat valoarea fotografiilor in sine. Spectacolul prezentarii fotografiilor trebuie jucat cat mai bine! O fotografie fara public este o fotografie pierduta!

Eli Driu
Bucuresti, 3 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.