marți, 23 februarie 2016

Featured By PhotoTeam : Ovidiu Selaru




“Viata Sub Lupa” – asa mi-am imaginat titlul acestei fotografii semnate de Ovidiu Selaru. Mi-a placut ideea si am realizat ca fotografii de strada chiar surprind viata strazii asemeni unor cercetatori care folosesc un microscop - atenti la orice detaliu, orice miscare, orice asemanare sau deosebire, orice element care conteaza sau care face diferenta. Cand l-am intrebat pe Ovidiu daca a folosit o lupa (desi era evident), mi-a spus ca, fiind in Portobello Market - Londra, suparat ca parca nimic nu i se potrivea in fotografie, pur si simplu a luat o lupa de pe taraba unui vanzator de vechituri si a surprins lumea prin ea. Inspiratie sau necesitate, motivul nu mai conteaza, deoarece rezultatul surprinde in mod  neasteptat! Dinamismul miscarii parca amplificat si el, subiectul urmarit de un alt caracter parca doritor sa intre si el in acea lume speciala, un efect similar celui oferit de lensbaby si multa atmosfera….cert este ca viata strazii merita descoperita cel putin prin “lupa” obiectivului aparatului de fotografiat, pentru ca acele expresii, momente, situatii sunt efemere si ating sufletul doar o fractiune de secunda, iar daca suntem inspirati sa le captam, ele vor ramane acolo pentru totdeauna.

Pe Ovidiu Selaru il puteti gasi pe Facebook:
https://www.facebook.com/ovidiu.dishu
https://www.facebook.com/OvidiuSelaru-Photogtaphy-552703141563350/?fref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu se accepta mesaje anonime. Va rugam sa va inregistrati ca utilizator google sau sa va semnati comentariul.